Siri70 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har ikke vært her inne på lenge, men hvis det er sånn at dere ønsker gode nyheter, så har jeg en: Jeg testet positivt på fredag! Da var det en svak strek på en billigtest.For å være på den sikre siden, testet jeg med CB lørdag formiddag, og den var superpositiv!! Det var 2 pp, så jeg føler meg som en formidabel køsniker... I morgen reiser seg småkvalm på ferie til Sverige og Danmark. Skal bli godt å få noe annet å tenke på noen av disse laaaaange første ukene! Lykke til og babystøv i massevis til dere alle!
Dolly Duck Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 med slike gode nyheter er det lov å snike i køen!! Gratulerer masse, og lykke til videre i svangerskapet! =)
vårina Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Hei Dolly Duck! Ser at du er fra stavanger og har termin i februar. Eg er også fra stavanger med termin 20 januar. Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre i nærheten.Vente tvillinger og har ikke barn fra før. Hvordan går det med deg?
Agne Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Så koselig. Gratulerer så mye og ha en flott ferie.
*lillerosin* Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Åååååå så herlig! Gratulerer så masse og kos deg på ferien!
Dotten Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Så flott Gratulerer så masse, og lykke til. God ferie. Håper jeg også får en positiv test i løpet av uka, og kan reise av gårde med en liten spire i magen på Danmarks-tur
Beth Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Gralurerer og masse lykke til! Det er nå bra at nokon slepp å vente så lenge.
Guccimadame Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 hei vimsen 72!!!! :-)) jeg har termin den 20 februar,og jeg er fra sandnes...!! Gratulerer masse med tvillinger.det er så kjekkt å ha 2 hi hi. jeg er nå 9 uker på vei men har ikke fått ultralyd undersøkelse,må vente vet du..har ikke barn fra før....håper at jeg får også tvillinger.... hilsen og store klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå