Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde tenkt litt på Noah som navn hvis vi får gutt . men SÅKLART har eks-dama til sambo plutselig kallt gutten sin det. Han skulle egentlig hete Mathias, men nå var det plutselig Noah. Hihi, jaja, da var navnet fint da siden flere ville ha det ;-p Så får vi finne noe annet. Glad vi har god tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kalle han Noah viss dere liker det da? Har han så mye kontakt me eksen sin at det gjør noe egentlig ?

Skrevet

Ja de kommer til å gå på samme skole... er bare et halvt år mellom de når min kommer...

Skrevet

åå, men det er jo opp til dere det da. Jeg syns nå ikke det hadde gjort noe...

Skrevet

Hehe, jada, men er så mange andre fine navn også heldigvis =)

Skrevet

ja,selfølgelig ;) Jeg mener bare at viss du elsker det navnet så vør ikke det hindre deg =) Men som du sa, mange fine navn å velde i, lykke til med navne valg?

Hvor langt er du på vei nå egentlig? Husnker deg godt fra når du var prøver :)

Skrevet

Veldig snart 13 uker på vei nå =) Så går unna dette... Hehe, ja jeg kom med mange syte-innlegg da, så de fleste er vel grundig lei ;-p hihi...

Du driver med for tiden da?

Skrevet

hehe, nei er ikke derfor jeg husker deg =) La bare merke til deg, fordi du var koslig :)

Jeg er prøver jeg :)

Skrevet

Åh, så kjedelig.. Jeg hadde IKKE kalt ungen min det samme som eksen sin iallfall.. Særlig ikke når ungene skal gå på samme skole. Nå kommer jeg fra at lite sted da, hvor "alle" vet alt om alle, så her hadde blitt helt merkelig. Lykke til Med navnevalget!

Skrevet

JA, du var prøver du ja... nå husker jeg deg =) Lykke lykke til da. Fr håpe det klaffer raskt! =)

Ja, jeg tør ikke ta det navnet nei for de har en litt voldsom historie bak seg, så det blir nok bare mye folkesnakk og faenskap her på bygda dessverre. Men er så glad jeg er først ute tidlig i januar, for da kan jeg ta det navnet jeg vil, og kanskje noen "hermer" etter oss istedenfor ;-p

Skrevet

skjønner du ikke vil kalle barnet det da ja.

men som du sier,det fins jo maaange andre fine navn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...