Jente19*31.01.07* Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 når kan jeg amme igjen og må jeg tømme brystet først?? sluttet å drikke rundt tolv i går...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Du kan drikke nå iallefall, bør ikke tømme brystet først =)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Er det ikke mye dritt i melka om ho ikke tømmer seg etter drikking? Pump and dump har jeg alltid hørt....
manonym Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Nei, man skal ikke pumpe seg etter man har drukket alkohol, alkoholen som er i blodet, er også i melka, og forsvinner fra melka av seg selv, slik den også gjør fra blodet. Man sier ca 2-3 timer pr enhet du har drukket, andre sier at når du føler du kan kjøre bil så kan du drikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Når alkoholen er ute av blodet til moren,er alkoholen også ute av melka... Trenger ikke pumpe for å tømme ut `grumset`,melka er ren...har nå jeg hørt....
manonym Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Stemmer det siste anonym, litt bedre sagt enn mitt rot=)
MyB@by <3 Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 ja, jeg har også hørt at man kan amme når alkoholen er ute av blodet... spurte helse søster om det:) jeg drakk i gpr kveld, 6 pils, og ammet i dag klokka halv åtte på morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå