Gå til innhold

Syns så synd på mannen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er verdens beste:) Er ikke derfor jeg syns synd på han da... Syns synd på han fordi han må bo med meg.. Jeg er så humørsyk for tida. Og jeg blir oftere og oftere deprimert.. Jeg er sur og frekk og griner for ingenting... Stakkars mannen.... Uff.. Er ikke akkurat godt å være meg heller da.. Men jeg syns mer synd på han enn meg akkurat nå.. Føler ikke det er noen spesiell grunn til at jeg skal være sånn heller.. Er ikke noe spess som har skjedd eller noe. Jeg er bare deprimert:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det sånn selv for tia...

e drittlei av å bare gå hjemme å ikkje gjøre nokka anna enn husarbeid osv,føle meg stor og fæl...

har no 3 unga i hus,syns faktisk det e heilt forferdelig...de bråker,griser og hærjer...å da blir i sur og grinete... kjæm te å være heilt utslitt når fødselen starter at i ikkje får pressa han ut engang..uff grue meg til fødselen no az...

no har i inntatt rugeposisjonen,han får gjøre alt med ungene,i sitt på dataen eller i søv..e møkklei no...av både type og unger som ikkje høre etter...

Skrevet

Har det akkurat likt!! Kan plutselig bli sur, komme med sarkastiske kommentarer og starte å hyyylgrine-for ingenting!! Men han vet heldigvis grunnen til dettte, og at det ikke er en kronisk tilstand =) Og heldigvis klarer jeg å si unnskyld når det har gitt seg. Ikke kjekt å være gravid og deppa!!!

Skrevet

Litt trostende å se at det er flere som har det som meg. Jeg har vært konstant kvalm døgnet rundt helt siden romjulen, sover dårlig, ja har fått de fleste bivirkningene et svangerskap kan gi. jeg er nå snart 30 uker og har vært ei drittkjerring like lenge. Syntes skikkelig synd på samboer, han er egentlig utrolig snill, men han klarer ikke helt å skjønne hva jeg går gjennom.

Dette svangerskapet har tæret på meg og alle rundt meg og jeg er j.... lei. Men men nå nærmer det seg slutten.

Håper bare samboer holder ut noen uker til.(så ille er det)

lykke til dere andre...

Skrevet

uff ja...e ikkje greit altså..har vært sykemeldt å sia tili i april,det har tært veldig på.å ikkje kunne trene/gjøre daglidagse ting å sånn...men heldigvis bare 16 daga igjen te ul termin no så :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...