Gøril og Jesper :) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 nettopp kommet hjem fra UL på riksen. Jesper i magen er dessverre alvorlig syk. De klarer ikke se helt hva som er galt, fordi han ligger litt ekkelt til i magen, men han så helt klart at det var noe feil i hodet.. Ventriklene er forstørret. Han har for mye væske i hulrommene i hjernen.. Aner ikke hva som skjer. Er helt knust... Aner ikke omfanget av hjerneskaden. legen sier at det kan gå begge veier. Enten kan han leve med skaden, ellers så vil han dø snart.. Han klarer ikke gi en diagnose ut av funnene i dag, men ser at noe er galt.. Skal tilbake å ta fostervannsprøve snart, og få flere eksperter til å se.. Og skal også føde på riksen da. Om det blir vanlig eller keisersnitt vet jeg ikke enda.. At livet skal være så urettferdig.. Hvorfor oss?? Ligger nå å kjenner at lille Jesper sparker i magen, og stakkars liten... Jeg synes så synd på han. Lurer om han har vondt.. Det er ingenting jeg kan gjøre Min kjære lille Jesper. Er så glad i deg.. Jeg er så ufattelig lei meg for at du er syk vennen..
Lisa81 blittmamma! Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Fy faen. Sitter her og gråter med deg.Er så lei meg på deres vegne. Skal tenke på dere, og håper det går bra på et vis. *klem*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Dette var veldig triste nyheter gøril... Vet at ingening vi sier kan hjelpe dere, men sender en god og varm klem og mange gode tanker... Håper og ber om at lille Jesper har d bra inni mammas mage...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 fy faen så urettferdig.... har virkelig håpt at det skulle gå deres vei når alt endelig klaffet. er helt ufattelig dårlig gjort at det må bli slik. vi får håpe at dette er noe han kan leve med, og at han blir en lykkelig liten gutt, som har verdens beste foreldre :-) tenker på dere,
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Uff, så trist å høre. Får tårer i øynene av dette innlegget jeg. Sender deg en stor varm klem, og mange varme tanker. Håper skadene er slik at han kan leve med de, og at alt går så bra som det kan gå. Forferdelig beskjed å få dette Gøril. Ønsker dere alt godt. Varme klemmer.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Nei??? Kjære vene altså. Ord blir fattige i en slik situasjon... huff. Håper virkelig dette er noe dere alle kan leve med, og at Jesper blir bedre slik at dere får et fullverdig liv. Masse lykke til fremover med alt. Ønsker dere det aller beste!!! Klem
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Nå gråter jeg på dine vegne, Gøril! Stakkars stakkars dere! Jeg håper virkelig at Jesper klarer brasene, og at han får leve et så normalt liv som overhodet mulig. Kanskje ser legene andre løsninger senere når han er født, det er jo utrolig mye hva legevitenskapen kan og vet! Mine tanker går til dere nå! Jesper lille har det sikkert ikke vondt,Gøril. Håper du og mannen din tar godt vare på hverandre i tiden fremover. Finn styrke i hverandre!!!!! Masse gode tanker og klemmer sendes i din retning!
MathildeC Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Nei jeg nekter aa tro dette er sant. Goril, jeg er saa utrolig lei meg paa deres vegne, dette hadde jeg ikke trodd ville skje. Det er bra dere blir fulgt opp og haaper inderlig paa et lykkelig utfall for dere. At det gaar fint til slutt. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si men jeg tenker masse paa dere og oensker dere alt godt. Haaper legene kan si mer og hjelpe dere mer naar de har faatt undersoekt litt naermere. God klem til deg.
Alba44 Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Kjære deg. Finner ingen ord i verden som kan trøste deg eller lindre smerten du nå føler, Gøril... Vil bare at du skal vite at det er ufattelig vondt å høre...hadde såå håpet etter å ha lest innlegget ditt i går at utfallet skulle bli noe helt annet. Hvordan i all verden kan verden være så brutal og meningsløs.. Gråter for dere nå, og sender alt av varme tanker. Klem fra Alba.
dolly29 Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Så trist, sitter med tårer i øynene og føler med dere
Påtjukka og Tobias Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Hei... Så ufattelig trist... Føler med dere..tårene triller her.. Ønsker dere lykke til, og håper at det ordner seg.. Klem fra
SuperJessie <3 Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 Å nei.. Jeg kjenner at jeg får litt tårer i øynene, for det var så innmari velfortjent med en spire i magen din.. Ord blir så tomme, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal si..er så dårlig på sånt, men sender en stor klem, varme tanker og min aller dypeste medfølelse..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Jeg håper du og din kjære tar vare på hverandre Gøril. Tenker på dere 2,og vesle Jesper. Klem fra
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #16 Skrevet 1. juli 2007 Å nei, jeg har tenkt så mye på deg etter å ha lest innlegget ditt i går. Jeg håper at du får god oppfølging videre uansett hva resultatet av prøvene blir. Vit at jeg tenker på deg! Håper det beste for dere.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 1. juli 2007 #17 Skrevet 1. juli 2007 Vi krysser fingre og tær for at legene finner ut av dette og at skadene ikke er så store som legene er redde for... ord kan ikke trøste, men husk at alle her inne tenker på dere og støtter dere.. Vi vet alle hvor verdifulle de små barna er! Får håpe fostervannprøva kan gi dere noen flere svar da!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #18 Skrevet 1. juli 2007 Uff.. det er jo noe av det verste man kan høre.. at det er noe galt med den lille i magen.. *tenker masse på dere og sender masse masse trøsteklemmer*
Emlyn med 2 i magen Skrevet 1. juli 2007 #19 Skrevet 1. juli 2007 Dette var veldig trist å høre. Håper du klarer å se det fantastiske i at du har fått oppleve å ha ham i magen din, og den tiden dere forhåpentligvis får sammen med ham "her ute" også. Tid med et barn er verdifullt i seg selv - uansett. Masse lykke til videre og varme klemmer...
Kitty-bowler Skrevet 1. juli 2007 #20 Skrevet 1. juli 2007 det var jo så innamri trist å lese.. men takk for at du ville dele dette her med oss.. viser jo hvor sterk du er.. vet ikke helt hva jeg skal si,men livet er urettferdig:( ønsker deg masse lykke til.. stor trøsteklem
kaur *har født!* Skrevet 1. juli 2007 #21 Skrevet 1. juli 2007 Uff, så forferdelig! Håper inderlig på det beste for Jesper og for deg og mannen din. tenker på dere...
line_n & sara Skrevet 1. juli 2007 #22 Skrevet 1. juli 2007 Så leit! jeg tenkte på deg og jesper, siden jeg leste den forrige tråden din.. det virker som om du blir tatt godt vare på, og vi får håpe at alt går bra med Jesper. Han har det nok ikke vondt, han koser seg sikkert masse inni magen din, hvor det er trygt og godt! Det er vanskelig å finne trøstende ord til deg, tror nok ikke noe kan trøste deg akkurat nå, men alle vi på bim krysser fingrene for Jesper, og tenker på dere begge!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 1. juli 2007 #23 Skrevet 1. juli 2007 Ber en bønn for dere jeg.. Ikke at jeg er spesielt kristen men det skader ikke å prøve. Alle mine gode tanker går til deg.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #24 Skrevet 1. juli 2007 ÅÅÅååååååååååååååå kjære...uff tårene triller...vet ikke hva jeg skal si til deg og dine=( Ønsker dere lykke til...vet ikke hva annet jeg skal si,så ufattelig trist..håper gutten deres overlever og ikke har noe vondt.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 1. juli 2007 #25 Skrevet 1. juli 2007 huff Gøril... har ikke ord og tårene bare renner... håper de finner ut noe mer konkret snart da, så det er mulig å forberede seg på enten det ene eller d andre... Føler med deg og dine kjære... Håper på det beste til det motsatte er bevist... God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå