Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Vasker dere babyklæra i vanlig vaskemiddel, eller må man kjøpe noe mildere?? Kan jeg bruke omo color og comfort liksom..??? hehe
Lisa81 blittmamma! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg bruker vaskemiddel fra helskosten som ikke inneholder noe kjemiske stoffer eller parfyme,farge osv. Og så er den flytende så ikke det er noen kornete rester i klærne.Litt dyrere enn butikken,men miljøvennlig og bra for oss og baby.
Solskinnsjenta Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Anbefaler deg å bruke vaskemiddel uten parfyme. Neutral sine produkter er parfymefrie, og anbefalt av Astma og allergiforbundet. Jeg får ikke rester av pulver i klærne, men du kan jo prøve med flytende hvis du føler det er sikrere.
Leddgikt Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Jeg bruker Neutral på alt til store og små, bortsett fra ekstra vanskelige flekker, da bruker jeg Omo som skal være mer effektivt. Men når jeg bruker dette blir jeg nesten kvalm av lukta fordi jeg er vant til Neutral som er herlig parfymefri. ...Ja, også Milo på ull, så klart. Helst den parfymefrie.
Superbolla Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg spurte jordmor mi om dette, og hun sa at jeg helt fint kunne bruke vanlig OMO. Ikke noe problem! Hun mente jeg burde unngå parfymerte skyllemiddel, men at hvis baby ikke reagerte på OMO var det bare å bruke det. Så det kommerjeg til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå