Gå til innhold

Kvalm...? NÅ? Nei vettu hva.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra uke 4-7 var jeg helt fin. ingen plager så og si. Fra uke 8-12 ble jeg litt kvalm etter måltidene. varte da gjerne 30 min. så gikk det over. tenke at jeg slapp jo veldig unna, i forhold til sist. fra uke 12-15 har jeg vært helt fin, men siste uken (uke 16) har jeg stadig blitt dårligere og dårligere.begynte med kvalme etter måltid, som jeg begynte å ta gaviscon mot. Det hjalp en del. men mest mot halsbrann/trykket i magen. men jeg ble værre, og endte opp på fredag med å spise litt for ofte, for det eneste som hjelper er å spise... selv om jeg blir møkk dårlig etterpå. I dag har jeg vært kvalm 90% av dagen, eneste som funker er å sitte i ro. beveger jeg meg, blir jeg akutt kvalm, å føler jeg må kaste opp. sliter litt med mat nå, for blir kvalm UNDER måltidene.så det blir en halv skive der, en youghurt her, en kvart biff... ja dere skjønner tegninga.

skal det bare bli værre herfra? er det normalt å komme så godt inn i 2 trimester før du blir dårlig? vurderer å sykemelde meg ei uke å se om det går over... men er styggelig redd det ikke gjør det *sukk*

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Med snulla var jeg kvalm hele 2. trimester, men da hadde jeg også vært kvalm i 1. trimester. Ville tatt alle forhåndsregler og sykemeldt meg, ja.

Skrevet

PUHH, endelig noen som meg =) dessverre... Du er ikke alene. Jeg har vært frisk og fin frem til nå (hadde 4 dager i uke 7 jeg kasta opp litt, men ikke noe etter det), nå så spydde jeg på jobb idag, og det var ikke noe gøy!!! Jeg er bare tilkallingsvikar også, så kan ikke sykemelde meg... =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...