Gå til innhold

Tur til Mallorca med 2 åring, har dere noen tips ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei : )

Vi skal på tur til Mallorca og det blir første tur med go jenta vår til varmere strøk. Tenker mye på mat, bakterier, hva om hun blir dårlig osv. Er det noen som har vært der nede som kan jeg meg noen tips, hva som er greit å ha med i reiseveska til våre kjære små ??

Ha en fin sommer alle sammen : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mallorca er veldig barnevennlig - og man får tak i alt der nede.

Om jenta de fremdeles bruker bleier ville jeg tatt med bleier hjemmefra.

Min erfaring er at det blir raskt utsolgt (menge barn der i høysesongen).

Skrevet

Vi tok med kaviartube og kjøpte brød. Laget nistemat hver dag, som hun kunne spise. Drikkeflaske med vann. Våtservietter til hender og ansikt.

Skrevet

Hadde også tatt med bleier og våtservietter. Snuppa var drøyt 2 år når vi var på Mallorca i fjor (september). Ikke la henne spise frukt uten at den er vaska, styr litt unna isbiter, kule is, salat. De har tross alt en litt annen bakterieflora enn vi. Vi var i Alcudia nå i mai også (snuppa 3 år) ikke noe problem å dra dit med barn, eller babyer. Der finnes Hipp middagsglass og forskjellige frukt desserter.

Jeg hadde kanskje tatt med en boks leverpostei og smøre ost, eller et annet pålegg som tåler en runde i kofferten. Vi hadde med det nå sist også. Ta ed termometer, paracet, aurax, myggspray/myggplaster, en god solhatt, p20 solkrem(fåes kjøpt på gardermoen - se på www.p20.dk), helseteppe til senekvelder, sokker med antiskli til å ha ved bassenget og til å ha inne på rommet, ofte fliser der=gulvkaldt.... det var det jeg kom på i farta, god tur kos dere:))))

Skrevet

Sterilt saltvann

Plaster/vanntett

Evt grøt

Bleier

Krem mot stikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...