*Villekulla* Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Dumt spørsmål kanskje, men jeg spør fordet. Skal tisselakenet ligge oppå det vanlige lakenet eller under???
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 jeg har det under. Tisselakenet bruker jeg kun for å beskytte madrassen. Litt mer herk å vaske den enn å vaske et vanlig laken i tillegg til at jeg bare har en madrass, og laken har jeg mange av=)
fox`y Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 jeg har d under lakenet:O) blir veldig klamt vist babyen ligger rett oppå tisselakenet...
gullet kom 03.07.07 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 kjøpt sånn tisse overmadrass jeg.... har madrass jeg ikke kan ta av trekket på... dyr men grei å ha...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 tisselaken oppå madrassen med evnt overmadrass og madrass over der igjen...snakker av erfaring,har en sønn som var/er sengevæter er blitt mye bedre det siste halve året,men før det var det jevn natte tissing hver natt.....travelt jepp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå