Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 15 + 2 i dag og lurer litt på om dette er normalt. sorry detajene altså. Men har innimellom litt hvitaktig utflod. Dette trur eg er normalt, men av og til har eg også blank, rennende utflod. Meir som væske. Er litt redd for om dette kan være fostervatn. Redd for at eg kan lekke fostervatn. Noen som veit om dette er normalt, eller burde eg få dette sjekka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme, vist ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

Ok. Får puste ut, er godt å vite at det er normalt.

Skrevet

Har faktisk det samme og lurt litt på det samme,godt å høre at det er helt normalt.

Skrevet

Har hørt at hvis man lekker forstervann kan det sammenlignes med følelsen av å tisse på seg...

Dessuten helt med økt utflod nå man er gravid.

Skrevet

huff, nå ble jeg skremt,men jeg har jo disse blødningene enda da. Så det kan hende det er i fra dem det kjennes ut som jeg tisser på meg. Kjennes egentlig ikke sånn ut heller,men skal på UL i morgen så da får jeg se, og prøve å huske på å spørre.

Skrevet

utfloden kan være tynnt flytende det var den med meg da di trodde først jeg lakk fostervann....men alt var bra...lukter mye forskjellig og å skifter i konsistens....

Skrevet

godt å høre,alt mulig man bekymrer seg for da! men blir lett påvirket her inne på BIM har jeg skjønt etterhvert,slik er det ivertfall med meg,så det kan hende det er lurt å ta en pause iblant fra all BIMmingen.

Skrevet

Jeg var syk for en stund siden og kastet opp mye. Da fikk jeg på følelsen av at jeg lakk og ringte Ullevål. De stilte meg noen spm om jeg kun lakk mens jeg kastet opp osv. De ba meg stå rett opp og ned og svinge på hoftene ( ikke hoppe). Hvis det da kom væske, ville de se på meg. Konklusjonen var vel at trykk på blæren førte til at jeg tisset på meg mens jeg kastet opp ( isj og æsj).

Så du kan jo svinge deg litt på gulveet for å berolige deg selv litt;-)

Lykke til på UL i morgen!! Det går helt sikkert bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...