Gå til innhold

I går ble jeg utsatt for en blotter:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en lite gøy opplevelse, spesielt siden han fulgte etter meg. Klarte å gjemme meg i et smug og slapp unna eklingen. Ringte mannen som kom og hentet meg med engang og kom meg trygt hjem. Jammen glad jeg ikke måtte stå i taxikø i går!

Men hva er det med noen mannfolk? Du sier du er gift, men de gir en god faen og tvinger deg fast, prøver å grafse på deg, du slår dem unna, de prøver seg og til slutt så viser de tissen sin!! :( Han hadde heldigvis sluppet taket i meg da og jeg kom meg unna så fort kneet kunne bære meg, men fy faen det var en ekkel opplevelse! *grøss*

Burde jo kontaktet politiet, men alt jeg tenkte på var å komme meg i trygghet hjem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj så ekkelt, stakkars deg:-(

Godt mannen din kom og hentet deg da. Skjønner at første tanke ikke var å kontakte politiet, man blir vel gjerne litt irrasjonell i en sånn situasjon.

Klem til deg:)

Skrevet

Huffameien da.........................hadde tatt en tlf til politiet likevel jeg, bare sånn at de kan være obs liksom...........perværse jævel altså.........

Skrevet

Var ute med jobben i går da dette skjedde. Vi var på et utested og jeg to med kollegaene mine da han kom bak meg og dro meg inn til midten av dansegulvet. Det var mye folk og jeg så ingen av de jeg jobber med. Eklingen låser meg fast og jeg prøvde å vri meg unna, slå hanog dytte han bort. Så begynte han å grafse på rompa mi og jeg klabbet til han, han prøvde å ta meg på puppene og jeg slo han vekk. Så spurte han "Why not?" "I'm married and have two kids, get off me!" Så begynte han og le og kysset meg på halsen mens han kysset meg på halsen. Han var visst også gift... (stakkars kone!)

Så låste han meg fast og prøvde å tvinge meg ned på kne, men der fikk han vondt gitt... for jeg har en skade i kneet som gjør at jeg ikke klarer å bøye det, så det kneet fikk han midt i nøttene... *ler*

Så slipper han meg (endelig!) drar opp t-skjorta og hva titter ut gjennom smekken?! Mr. Penis-Head. Og da humpet jeg avgårde så fort jeg kunne, og traff heldigvis kolleagene mine som ikke hadde fått med seg dette, og i det jeg snur meg så ser jeg han komme etter. Jeg lar dårlig kne være dårlig kne og smetter fort inn i et smug. I det en flokk med fulle mennesker går forbi gjemmestedet mitt så ser jeg han gå forbi mens han prøver å se inn... ringer mannen og kommer meg hjem fort som faen! (Kollegaene mine var med meg til jeg ble hentet)

FY for en EKKEL mann!! :(

Skrevet

det var nok e skremmende opplevelse.. har også vært i "kontakt " med en blotter.. han satt i en bil, og da jeg og vennina mi gikk forbi, skrudde han på lyset i bilen, og viste tissen sin.. men.. vi holdt på å le oss i hjel.. trur ikke han fikk den ønskede effekt fra oss..

Skrevet

men.. hufsemor.. aldri gjøm deg i et mørkt smug alene igjen!!!! det er fy fy!! hva hvis han hadde sett deg.. og kommet etter deg..

Skrevet

Ja, hvis du husker hvordan dette beistet ser ut bør du helt klart melde fra.

Sender en klem til deg i dag jeg, det trenger du sikkert.............

Skrevet

Hehe, var ikke et mørkt smug da, det ligger et utested der i smuget. Eneste grunnen til at han ikke så meg da var fordi utestedet holdt på å stenge og det kom folk ut derfra som dermed skjulte meg. Fant kollegaene mine noen meter bortenfor, de hadde også mistet meg da jeg smatt inn der, hun ene sto der og forsøkte å ringe meg, for de ble jo ganske stressa da de skjønte fyren fulgte etter meg.

Hva var det han ville? Beklage mr. Penis-Head eller dra meg etter håret ett eller annet sted?! Fy f... han var ekkel.

Skrevet

vanlige blottere, er som regel harmløse, men dette høres ikke ut som en harmløs blotter.. siden han snakket engels, regner jeg med at han er en av våre nye landsmenn.. og desverre har mange av dem 0 i hodet... mange av de har opplevd krig, død og forfølgelse.. og det ødelegger mennesker... vil tro at han ikke er helt som han skal være i hodet.. og vi har alle hørt skremmende historier om menn fra andre land som ikke er gode i hodet.. både drap og voldtekt..

de fleste menn ute, vil være galante ovenfor fremmede kvinner, i nød.. jeg hadde snudd meg til den nerneste mannen på dansegulvet, og spurt om han kunne hjelpe meg...

Skrevet

Tror han var Latin-Amerikaner... mange studenter i denne byen og dette var et student-utested. Ingen som reagerte på opptrinnet, det var tjukt med fulle folk på gulvet.

Fyren kom bare ut av det blå, jeg hadde ikke lagt merke til han før på kvelden.

Skrevet

ja, det er skummelt å være kvinne ute på byen... vi må passe oss, ikke gå alene, ikke i mørke smug, passe på hva vi har på oss.. passe på at vi ikke sender feile signaler.. helt utrolig va verden er blitt..

Skrevet

Er redd hvis jeg hadde snakket til polititet, så hadde jeg fått den holdningen at" du var ute, du drakk, du satt ikke lenket med venninnene dine, du ba om det". Og jeg gidder ikke forsvare meg for at jeg var ute en tur og koste meg. Ikke min feil at en kødd fant ut han skulle plage meg! Hadde det ikke vært meg, så hadde det vært en annen.

Skrevet

Joda, det går fint med meg, jeg er bare sånn "æææææssssssjjjjjj... han TOK på meg" i dag. Blæ:S

Skrevet

Kom deg på landet for som f....

Det er det jeg sier byen ER farlig...

Klem

Skrevet

ja, det er akkurat det som er problemet.. vi kvinner ber jo om det... ærligtalt, jeg skulle kunne gå ut naken, og det eneste som hadde skjedd, at jeg hadde blitt huka inn av politiet for blotting..

har du et skjørt som ikke går ned til anklene, og er snurpa fast, og en poloskjorte som er 4 nr for stor, ber du om det..

Skrevet

Det verste var at jeg ikke var så uanstendig heller,sånn sett, flere av kollegaene mine som gikk med korte skjørt og små topper. Jeg gikk med flate ballerina sko, en lang R&R bukse og en topp som verken var så trang eller kløftig, alt jeg viste var armene mine og halsen min.

Tror nok heller den kødden ville ha seg et kvinnfolk og bare grabbet tak i den første og beste han så. Jeg er bare glad jeg kom meg vekk i tide!

Skrevet

Vil ikke kalle det en blotter, Dette var jo et overfall, blottere tar til takke med at du ser. Anmeld det! For det er nok en slik type som holder på slik ofte, og det kan være greit at han har flere anmeldelser på seg den dagen han blir tatt.

Skrevet

Men jeg vet ikke hva han heter eller hvor han bor. Alt jeg har er et dårlig signalement etter noen drinker. Anmelder jeg han så blir jo saken bare henlagt med en gang siden han ikke kan identifiseres.

Skrevet

anmeld det!!! politiet må skjønne at Norge er ikke bare gull og grønne skoger!! skjer ALT for mye her som de ikke vil se eller høre!!

Skrevet

Jeg hadde også anmeldt det.

Selv om du ikke har noe særlig signalement på han, så da har de iallefall noe på han, når han gjør dette en gang til.

For det kommer til å skje igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...