Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Blir så virkelig når man ligger der og de sjekker alt de klarer å se. er litt nervøs for at de skal finne noe som ikke skal være som det er. Var også på UL da jeg var 13+0 (13+4 i følge UL) og da var alt i orden,men nakkefold ble målt til 2,5mm dette var visst litt stort,men ifølge andre fagpersoner jeg har snakket med så er det ingen fare. Har fått beroligende svar fra andre på BIM også. En høy nakkefold kan indikere at det er downs men behøver ikke det. De fleste får ikke tatt en ul så denne kan måles for det må foregå før uke 14,jeg hadde denne ul pga epilepsi. Risken for downs gikk i min favør etter funn på Ul,men tok også blodprøver som jeg får svar på i morgen for å få risikoen mer stadfestet,denne blodprøven må taes innen uke 14. Derfor er det få gravid esom får vite om at de venter ett barn med downs før de er på ordinær ul. Skal være bra lettet når UL på riksn i morgen er over,har time klokka 14.00.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 jeg har også tro på det,men har likevel enliten engstelse for det motsatte. Ikke enkelt å være gravid nei....
twoboys & a girl Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Nei, å det skal vist ikke være det heller. Skjønner at det er veldig vanskelig for deg etter alt du har gått igjennom, så ønsker deg det beste:o) Med første fikk jeg det for meg at jeg kanskje hadde innbilt meg at jeg var gravid, så det var så ufattelig deilig å se den lille der inne. Nå ble vi innkallt for tidlig så da ble man redd for at det var noe galt, men det var det ikke. Sykehuset hadde gjort en feil så vi får ny ul om 18 dager. Lurer på hva jeg da bekymrer meg for... Litt mindre engstelse nå som jeg kjenner den baveger seg:oD Lykke til i morgen, tenker på deg
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Lykke til i morgen, alt står nok bra til med den lille, og h*n er nok frisk. Skal selv på kontroll time (måling av livmorhalsen) på Rikshospitalet i morgen.. er litt bekymret.. forhåpentligvis kommer vi begge hjem fra riksen med gode nyheter og null bekymringer (for en periode, for det kommer alltids nye har jeg merket)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 ja,nye bekymringer kommer det hele tiden,kan bare bekymre meg for en liten ting av og til som det ikke er noen grunn til å bekymre seg over engang. Men det er vel morsinstinktet som slår inn tenker jeg.....
jente08&jente2010<3 Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 det går helt sikkert bra:) bare vent å se:) du får oppdatere oss når du har vært på UL imorgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå