manonym Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Gjør det noe at babyen får vind på seg så lenge han har lue osv på seg??? Er så typisk her at når jeg går på tur så blåser det i en retning og sol fra den andre, tenker da at det ikke gjør noe om det blåser inn i vogna om han har lue på. Eller??
hit og dit Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Vind rett i ansiktet er ikkje bra. Då "slutter" ungen å puste. På babysvømming blåser man barnet i ansiktet for at det skal "lukke" nesen og så dykker ungen. Da er det kanskje betre å ha nåke som skjermer for sola. Teppe over åpningen til vogna eller nåke.
manonym Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Nå er gutten min 5 måneder, er vel sluttet med det pustegreiene nå vel? Jeg har i alle fall ikke merket det på han på en stund.
hit og dit Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Det veit eg ikkje. Min er heilt ny så eg er enda på det stadiet eg. Får håpe nåken andre kan hjelpe.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 De tåler da litt vind:)Bare ha på lue for å beskytte ørene mot trekken..
manonym Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 Takk takk, var det jeg tenkte jeg også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå