jyda med nr 4 i magen Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hei. Sitter her å diskuterer julen, og lurer på om vi skal reise til nord-norge å feire jul der.(min manns fammilie bor der) Men så har det seg slik at vi venter barn i slutten av november/begynnelsen av desember og da er den lillle ca 2 uker når vi reiser. Kan man ta med seg så små på fly eller tog????
Serial mom Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 tro meg,du vil mye heller fly enn å kjøre tog så langt med en liten baby! Det tar laaaaang tid med tog! (eeehhh,nå kom jeg på at jeg vet ikke hvor du bor,men tog som tar mer enn to timer suger uansett hvor!)
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Du må ta med i beregning at du kan gå 3 uker over tiden, så da er det jo ikke sikkert dere rekker å dra før jul..... I verste fall.... Og jeg vil så absolutt anbefale fly. Tog tar altfor lang tid og er altfor slitsomt både for deg og den lille. Den lille sover trygt i armene deres når dere er oppe i lufta, er jo kun når dere tar av og lander at dere må ha på belte. Har selv reist mye fly med gutten min da han var baby og det kunne ikke falt meg inn å ta toget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå