Gå til innhold

Hvilket signal sender jeg? ang vogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på barnvogn-debatten en tråd som gikk på hvilke signaler man sender ved de forskjellige vogn-typene... Satt og små-lo litt jeg da... For jeg er vist "en kjedelig husmor som ikke er opptatt av å følge moter" med min klassiske marine-blå simo kombi.... Forøvrig ganske riktig vurdert da, siden jeg kjører med denne vogna igjen fordi den passer meg og mitt behov...

Men, det er et men her og...hehe Jeg har også en emmaljunga dypvogn fra ca 1930... og ja, den vogna har jeg tenkt til å bruke ja, men mer som en "stas-vogn" da den selvsagt ikke egner seg så veldig til lange turer...

Hva ville dere sagt når dere hadde sett meg med mitt klenodium av ei krem-hvit vogn? Er jeg da helt lam i huet eller bare griseheldig?

Er det noen fler som faktisk ville brukt en slik vogn om dere hadde fått slått "kloa i en"....??

Er bare litt nyskjerrig jeg altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de gammeldagse barnevognene er kjempestilige og veldig hyggelig å se en i bruk av og til! Men som du sier så er jo dagens vogner lettere og enklere og mer komfortable i bruk, så antagelig egner en vogn fra 1930 seg best til trilleturer på flatmark i pent vær.

Skrevet

I samme kategori vi da, vi har kjøpt simo kombi,har fått litt pepper inne på barnevogndebatten når jeg kritiserte de moderne vognene. Ja,jeg vet at Simo vognene er tunge,men jeg har bestandig likt de og hatt lyst på en Simo. Synes de moderne vognene ser så skrale ut. Men hver sin smak.

Skrevet

Har også valgt å kjøpe simo, grunnen er at det er de som har størst bagg... Får barn i sept, og vintrene her hjemme varer jo til februar - mars... deilig å ha en romslig vogn.

Skrevet

Har åsså simo vogn... en svart... driter i hva andre måtte mene.. i min familie får vi store babyer og da vokser de rimelig fort ut av disse andre små dukkevognene!

Skrevet

Så deilig å se at det er flere Simo tilhengere,har vært noen småturer inne på barnevogndebatten,men der er det bare de moderne vognene som teller ser det ut som.

Skrevet

Har kjøpt simo kombi eg og. Men sand farget så er vel litt utradisjonell då trur eg. Dei fleste har jo svarte eller mørke blå.

Skrevet

Simoen min er marine-blå den... Det er vogna fra ca 1930 som er krem-hvit..... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...