Gå til innhold

Noen som har 3D bilde fra uke 28 å vise frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig bestilt meg time til 3D i uke 28 og er frykrlig spent på hva jeg kan forvente¨å se. Noen som har vært på 3D UL rundt omkring samme tidspunkt og som har bilde på profilen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg kan ikke legge ut bilde for det er ikke mitt. Men venninnen min tok 3D i uke 28 og fikk nydelige bilder av en liten jente med bollekinn, trutmunn, hår og en liten fot med små tær som stakk opp ved siden av ansiktet. Det er bare å glede seg!

Skrevet

Åhhhh!! Kjenner at jeg gleder meg veldig:-)

Skrevet

Jeg er langt ifra i uke 28, men jeg var så heldig å få tatt et 3Dbilde av min lille spire når jeg var 10+6. :) Det ligger på profilen min og da kan du jo tenke deg hvor mye du kan få se, når jeg fikk se såpass mye. :D

Skrevet

mener da at jeg har de på profilen viss ikke kan jeg legge de opp i kveld :)

har fra forje svangerskap

Skrevet

gå på tråden min om 3dul på skravvlesiden...pepsimaximus og alviola har slike bilder:o) skikkelig fine var de...og GUD så mye en kan se!

Skrevet

Ja, det må jeg si!!!

Skrevet

joda hadde 3d bildene mine ute jeg.. bare gå inn å se der :)

Skrevet

Fysøren! Fantastisk at man kan se så mye!! De var fra forrige svangerskap? Lignet han på bildene når han kom ut?

Skrevet

ja det er sjukt, man kunne se han hadde hår å greier .. mystisk.. jeg skal laste opp et bilde av han når han var en dag gammal, så får du se =)

Skrevet

Sånn nå kan du se :)

Skrevet

Oj, t.o.m jeg som ikke kjenner han kan jo se likheten mellom UL bildene og spes. nyfødt-bildet!!! Veldig søt gutt, forresten;-)

Nå gleder jeg meg veldig til jeg skal på 3D om 3 uker.... Klarer nesten ikke vente..

Skrevet

hihi =) takk takk *stolt mamma*

ja du burde glede deg :) du ser så masse likheter =) ønsker deg lykke til :D

Skrevet

Fikk 3D på ordinær UL, se profilen min, 16+6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...