Monajenten Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg skulle ønske det gikk an å tømme hjertet hver gang man hadde det vondt hver gang livet viste seg fra sin verste side hver gang ingenting gikk som planlagt Jeg skulle ønske det gikk an å tømme hjertet for å klare å gi slipp på fortiden for å klare å glemme alt det vonde for å klare å leve videre i en bitter verden Men mest av alt skulle jeg ønske det gikk an å tømme hjertet fordi jeg er feig fordi jeg ikke makter livets motgang selv om jeg vet at det er akkurat det som gjør meg sterkere til slutt…
Twig Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Uff, fikk ordentlig tårevåte øyne av å lese diktet ditt jeg.. Har du det bra?
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Ikke noe særlig, egentlig. Klem til deg.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 er det noe jeg har lært det siste året så er det at man klarer absolutt alt uansett om man vil eller ikke.. Ting ordner seg og bitene faller på plass etter selv de vondeste hendelser! Mange klemmer til deg mona mor...
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Takk vennen...ja, du vet nok alt om vonde hendelser:-( Klem tilbake.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 husk at om du forandrer på en eneste ting i fortiden så hadde du ikke vært den du er. å du er for unik til og forandres på! du greier det du må! selv om det er vanskelig. så husk at all motgangen gjør det super sterk. å om en stund så gjør det ikke vondt i hjerte mere :-)
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 Du har rett...men det hadde ikke gjort meg noe om jeg ikke var akkurat den jeg er i dag, for jeg er ikke bra nok som jeg er, unik eller ikke... Gleder meg til den dagen jeg kan smile skikkelig, ikke ha klump i halsen og hjertet, og bare være lykkelig rett og slett. Hvis det går an da.
manonym Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Uff, ble trist når jeg leste diktet ditt jeg. Har det skjedd noe? Du er forresten utrolig flink til å synge (og dikte)!=) Klem
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2007 Tusen takk. Tja, skjedd og skjedd. Ikke noe nytt egentlig. Bare har det ikke superbra.
manonym Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Okei, har nettopp begynt å henge litt ekstra her inne, så har ikke fått med meg alt som har skjedd=) Håper det går bedre med deg snart da! Ikke noe gøy å ha det så trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå