Gå til innhold

Ultralyd i uke 37, noen som har vært til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt privat UL, mest for å få vite kjønn, men også for å se at alt er greit. Fikk ikke time før jeg er i uke 37. Hvor tydelig blir bildene da, og det må vel være 100% sikkert at man ser kjønnet? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Jeg var i uke 36, 38 og uke 39. Hatt litt høyt blodtrykk og da blir det til at de sjekker babyen hver gang også. Desverre er det ikke så lett å se noe. Hun er stor nå, og man få liksom ikke hele kroppen , men kroppsdeler med nå.

I uke 36 kunne han se det han mente mått være en jente, og jeg syns også det så slik ut, men det kommer nok litt ann på hvordan den ligger....

Jeg spurte etter evt brokk i ryggmarg Det var vanskelig å se så sent i svangerskapet sa gynekologen til meg, men de sier jo alle så forskjellig at..

De ser iallefall om det er nok fostervann, og om blodgjennomstrømningen i navlestrengen er bra, også kan de regne ut ca. vekt, selv om dette vistnok er veldig ca...

Lykke til;)

Skrevet

j var inne på ul nå i uke 36 men det var for å sjekke at alt var bra kansi at det j så var veldi utydelig så ho legen måtte vise meg va som er va. men det kan jo hende at du ser bedre en meg. :)lykke til

Skrevet

hei j skal også på UL i morn, d blir spennende, er i uke 37

Skrevet

jeg var i uke 32, da syns jeg ikke jeg så noenting,bare et hode og en stor kropp..jordmora fikk heller ikke til å se kjønn men finn vite d i uke 18... i uke 37 var jeg oxo for å sjekke leie og om alt var bra,da så jeg kunn hjerte rett å slett for han er blitt så stor at d er vanskelig å se..

men d varierer mye hvordan barnet ligger,men vill ikke ha hatt for store forhåpninger for d hadde jeg å ble utrolig skuffa...

men lykke til iallefall,håper du får se mere av nurke ditt enn d jeg gjorde:O)

Skrevet

Takk for svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...