Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 jeg har vært hjemme med mitt barn i snart 1 år. Har fått fødselstipend i snart 42 uker. HAr tenkt å begynne på igjen til høsten 07. Men slik situasjnen er for oss idag, har ikke minsten fått bhg plass.Må nok desverre vente og ta et år til perminsjon fra skolen. Har tenkt å jobbe ved siden av. 50 prosent? eller noe.. Noen som vet om hvilket økonomiske rettigheter jeg har fra lånekassen om jeg tar ett år til permisjon? får jeg fødselstipend? Prøver å lese litt fra sidenhjemmesiden deres, men det står litt difust der syntes jeg. hmmalaya [svar på dette innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå