Gå til innhold

æsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen smerter i dag, tror jeg skal ha mensen på onsdag...så utrolig kjedelig;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpet er ennå ikke ute. De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid hatt mens smerter, og mens symtomer. Var sikker på at tanta kom noen dager senere, men det gjorde den ikke allikevel. Er utrolig kjedelig at menssymtomer og gravidsymtomer er utrolig like. Lykke til! Krysser fingre for deg at tanta ikke kommer allikevel ;)

Skrevet

takker du:) ja jeg syntes det er litt rart med menssmerter når jeg venter tanta på onsdag. er sjelden jeg kjenner det så lenge før. korsryggen min er så utrolig vondt! skjønner ikke hva som skjer:(

Skrevet

Det kan også være gravidsymtomer og ja ;) Jeg fikk det en uke sist og de andre to gangene en uke før. Var sikker på at tanta kom hver gang, men nei det gjorde den ikke. Sist gang var mens smertene faktisk litt sterkere enn vanlig, hadde også smerter i korsrygen. Krysse fingre for deg og håper at det er en spire og ikke tantetrollet som dukker opp ;)

Klem

Skrevet

ja jeg krysser fingre og tær:) man blir jo gal og paranoid av denne symptomjakten:)hehe. føler jeg kjenner etter symptomer hele tiden.

vi får se til uken hva som skjer. men det er vel verdens styggeste tante som dukker opp tenker jeg:) lykke til til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...