Gå til innhold

Whitesprite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren driver å pusser opp noen nye møbler. Fikk litt maling på fingrene og vasket så hendene i whitesprite. Sprang så til nærmeste vask og vasket hendene godt med såpe og vann. Ble litt bekymret etterpå for hva dette kan ha slags innvirkning på babyen.. Noen som vet om dette er farlig? Vet jo at stoffet trekker inn i huden,og at litt kan gå i blodet. Håper at jeg bare er paranoid...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig å se at det der flere "marianne 22" her inne da... :D

Tror nok ikke at whitespriten hadde noe innvirkning på babyen - så lenge som du ikke bevisst satt deg ned å pustet den inn... :P De er jo temmelig beskyttet der inni magen vår... Men vi er jo alle redde for de små nurkene inni magen vår - så de er naturlig å bekymre seg litt! ;)

Skrevet

Ja,artig å treffe flere marianner:) Takk for at du svarte på innlegget mitt. Har vært litt bekymret siden jeg gjorde d..M er vel sant som du sier,skal vel ikke ha den rare innvirkningen på fostre om jeg ikke setter meg ned å puster inn stoffet. Lykkel til m nurket i magen:)

Skrevet

Hei, her er det enda ei marianne:) Vi har holdt på med oppussing store deler av mitt (vårt) svangerskap, og har malt en god del. Har brukt litt whitesprite selv, men har kuttet det ut nå. Fant ut at Jif skurekrem på en skuresvamp faktisk gjorde samme nytten, og lukter mye bedre:) Så hvis du skal male mer, kan du jo bruke det istedet.

Skrevet

her er enda en marianne som driver å pusser opp! Det er tydeligvis noe som går... hehe.

Skrevet

Så artig da, at vi er flere Marianne`r i den samme situasjonen!! :)

Snakket forresten med jordmor ang malings lukt ol. ved sist kontroll, og hun sa at det var ikke noe problem så lenge som en sørger for gjennomtrekk/god utlufting mens en holder på! Jeg/vi holder på å male huset utvendig, så da er det i vertfall ingenitng å bekymre seg over sa hun... :D MEN som førstegangs så tenker en jo på ALT... ;)

Skrevet

Bare et lite tips... Vanlig soyaolje på et matpapir fungerer kjempegodt til å ta bort maling på huden med. Virker også på oljebasert maling, har helt sluttet med white sprite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...