Gå til innhold

Hvilken vogn har du, og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger masse innspill... Er litt tidlig ute, men pga. økonomien må vi kjøpe litt hver måned istedenfor alt mot slutten. Setter pris på alle svar, har forsøkt å snuse opp litt info selv, men er vanskelig å si hva som stemmer av all info som ligger på nett. Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Basson(bruker den samme som sist). Vi er meget fornøyd med vår vogn! Ville overhode ikke byttet til noe annet.

Men...jeg synes det er meget viktig at dere tar dere en tur i ulike butikker og prøver ulike vogner. Vår vogn passet bra til vår høyde og vi synes vogna var meget lett å kjøre. Mange vogner har meget høy fjæring og dette gjør at den virker mye tyngre å kjøre.

Men det hele blir en smakssak.

Lykke til!

Skrevet

Vi har en quinny speedy vogn, trehjuling. Den skal viistnok være harry (etter hva jeg lesere her inne:) men vi er uansett veldig fornøyde. Lett å trille og å manøvrere rundt omkring. Baggen er kanskje litt liten, men satser på at jenta vi sitte mer når hun har vokst ut av baggen:)

Jeg syntes forresten den er veldig fin også jeg da:)

Skrevet

Vi har ikke vogn selv ennå, men jeg har trillet en god del på vognen til søsteren min, en Simo Kombivogn. Den er veldig god å trille på, er relativt stor bag, og den ser bra ut. Det blir nok den typen vi også kjøper...

Skrevet

Vi sto mellom simo kombivogn og teutonia mistral. Ble så vi kjøpte teutonia siden undersellet veide halvparten av simovognene, og jeg synes det å kunne løfte vognet lett oppi bilen er viktig:) så tror jeg blir kjempe fornøyd med valget, gleder meg til jeg kan prøve den i november:)

Skrevet

vi har kjøpt simo kombi,har fått litt pepper for at jeg har kritisert de moderne vognene,og noen skrev at bare vent til jeg skulle trille ned eller opp en bakke,da ble simo tung. Er klar over at den er tung,men det var simo kombi jeg ville ha så da så.

Skrevet

Vi endte til slutt opp med å bestille en Bugaboo Cameleon. Den har alle tingene vi ønsker i en vogn, men den er litt dyrere. Koster 8500 i norge og 6300kr ca importert fra Nederland.

Ikke fått vogna enda, men har prøvd flere av dem og de virker helt supre! Vi var litt trege med å bestemme oss, så har 9 uker til termin og bestilte vogna i går :P

Skrevet

kjøpte easywalker i sverige... veldig fornøyd så langt da... men babyen er jo ikke kommet helt ennå... så vi får se... men liker den jeg;)

Skrevet

Må se an litt når du har termin i forhold til vogn valg.. quinny og easywalker har iallefall små bagger.. så hvis du da skal ha pose eller lignende oppe i den.. så blir det trangt!

Selv så har jeg simo duo.. kjempe fornøyd, snuppen er straks 6 mnd og har fortsatt kjempe god plass i den! Skal kjøpe enda en vogn nå straks, en litt lettere en.. tror det da blir teutonia mistral/ spirit. Som jeg også syns er fine vogner. Mye er også en smakssak.. basson.. har jeg skjønt er litt dårlig kvalitet ( har noen venner med vogna.. som irriterer seg grønn over den.. )

Lykke til med vogn valget =)

Skrevet

Hei:) Med min først fødte så kjøpte jeg Brio kombivogn. Og den har holdt seg veldig bra, har brukt den i 3 år nå og den er like hel. Den har gode bremser, er vanntett og vindtett. Den veier heller ikke så mye.....18 kg. Jeg er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Vi har nettopp fått vår emmaljunga city cross.

Har ikke fått prøvd den, men har ei venninne som er veldig fornøyd med den. Vi valgte den fordi den er lett og praktisk.

Har bare lest positive ting om den også.

Skrevet

Vi har Taco vogn, kjøpte den for 2 år siden. Kombivogn, kjempetøft design med mange utluftings muligheter, er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Har basson fra den første,ville egentlig ha ny vogn til denne ,men fant ut at det ikke hva vits,er jo kjempe fornøyd med vogna,kjempe stor bag...eneste fargen jeg ikke liker...derfor ville jeg ha ny vogn=P Men den er veldig fin og trille med uansett terreng...er veldi fornøyd=)

Skrevet

Vi har Quinny Freestyle og er veldig fornøyd!

Skrevet

jeg har brio kombi (2006modell), har brukt den i 16mnd nå til vesla og er kjempefornøyd! Den ser like fin ut og ingen problemer med den what so ever :)

....tror jeg betalte 4990,-

Skal fortsette å bruke den til nye babyen, så vesla har fått seg "stor jente" vogn nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...