Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer det raskere og tykkere ut igjen*??Eller er det bare en myte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma sa iallefall det til meg da jeg var yngre... Men om det faktisk er noe i det eller om det bare var for å få meg til å klippe håret, skal være usagt ;o)

Skrevet

Tror ikke det vokser raskere, røttene vet jo ikke hva som skjer i tuppene:) Håret blir heller ikke tykkere ved klipping, men det ser jo både sunnere og bedre ut når man har fjernet tynne og slitte tupper. Så det er nok delvis en myte, ja, men noe stemmer jo også.

Skrevet

funket på lillegutt ihvertfall

Skrevet

hehehe, tenk dere om nå.. hvordan kan et hår bli tykkere om du klipper det ? Det går rett å slett ikke. hårstrået ditt er og blir det samme allti. Det kan ikke bli tykkere, eller tynnere. Og at det vokser fortere er heller ikke sant. håret blir klippet i tuppene, mens håret vokser fra hår roten.. Det har ingen sammenheng.

Du kan kanskje føle det på en måte fordi du har klippet mye av det, og når det da vokser ut igjen, kan det virke som at det vokser fortere. Et hår vokser kun 1-2 cm i mnd. Håret ser friskere ut og kan se tykkere ut. alt ettersom hvordan du klipper det =) Tynne og slitte tupper får du bort. dette er mitt felt :P Har allti gått rundt å trodd det jeg også, før jeg tok frisør utdannelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...