Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Legen min sa at jeg burde være forsiktig i solen, men hva med selvbruningskremer. Jeg tenkte at det kan jeg iallefall bruke... men nå sier alle (som ikke selv er gravide!) at det kan være giftig for barnet??? Hva sier dere som er gravide? Bruker dere selvbrunere, soler dere dere? Eller?
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Æ har no brukt selvbruningskrem....har ikkje hørt et pip om at de e farlig... Sånn generelt: Ta alt du høre me ei klypa salt. Noen mene jo at man skal sitte i en stol, spise havregryn og drikke vann hele svangerskapet.........................beklager, min frustrasjon e ikkje retta mot dæ=) Bare så lei av at ALT e så jævla farlig hele tida............................
Ein T Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 er ikke sikker du trenger selvbruningskrem heller. når du er gravid blir du ofte fortere brun og brunere pga huden forandre seg, mye pigmenter. kan for få pigmentflekker og under graviditeten, så smør deg godt hverfall. men har ikke hørt noe om at selvbruningskrem er farlig nei.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 selvfølgelig er vi bekymret for mye....er selv bekymret for ting jeg kansje egentlig vet,men er godt å få det bekreftet at det er i orden...er mye bedre det enn å gå bekymret.å ja vi tenker myyye mer når vi er gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå