Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Etter eit par månadar på BiM så er det no på tide å komme over til dinbaby. Håper på å bli "kjent" med mange koselige damer her. Eg er vanligvis med i eit studentmiljø der eg er einaste med unge, så for at dei skal slippe alt beibisnakket så får eg ta det ut her på forumet. Eg har ikkje kapasitet til å følge med på alle dei ulike foruma, men det er vel her og på skravle det er mest liv tenker eg?

Håper alle har ein fin sommar. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit!! Selv har jeg vært her med lillemann i 3 måneder nå, og Dib er en fin plass å være :-)

Skrevet

ja velkommen skal du være :o) jeg har to små på 5 år og en på 9 mnd og liker også surfing på DIB. Er sjelden jeg skriver innlegg da jeg synes det kan være vanskelig å få svar til tider. Er enklere dersom du kjenner noen da virker det som :o)

Skrevet

Ja slik er det på dei fleste internettforum trur eg. Ein skal vera ganske aktiv for at folk skal kjenne igjen nicket og.

No er jenta mi 14dager og foreløpig ei veldig rolig jente, så det blir nok litt surfing fram til hausten. Då blir det derimot travelt då eg skal tilbake i 50% studier og far skal vera heime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...