Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 hvordan har dere vasket babytøyet? for hånd eller i maskin, å hvis maskin, på finvask eller?
Turid Laila Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Har vasket i maskin, mørkt på 40 grader, hvitt på 60 grader. Og har brukt vaskemiddel uten parfyme og sånt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Grunnen til jeg spør er at min mor sa jeg burde vaske alt for hånd, men det trodde jeg ikke var nødvendig eller??
Noah A*3 daga over* Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 nei e ikkje nødvendig å vaske for hånd..men hvis det er noen plagg du e i tvil om,kan du se på lappen..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har vasket det meste i maskin jeg,på korte program....er jo ikke møkkete,så trenger bare å få skyllet ut av det. Har vasket noe for hånd også, et par pysjer og litt slik som farger av seg.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 vasker alt i maskin på enten 40 eller 60 grader. Vil helst vaske alt på 60 grader, men "kjører" klærne litt inn med 40 gader først=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå