Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har dere vasket babytøyet? for hånd eller i maskin, å hvis maskin, på finvask eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vasket i maskin, mørkt på 40 grader, hvitt på 60 grader. Og har brukt vaskemiddel uten parfyme og sånt.

Skrevet

jeg ser på vaskelappen og vasker deretter..

Skrevet

Grunnen til jeg spør er at min mor sa jeg burde vaske alt for hånd, men det trodde jeg ikke var nødvendig eller??

Skrevet

nei e ikkje nødvendig å vaske for hånd..men hvis det er noen plagg du e i tvil om,kan du se på lappen..

Skrevet

Jeg har vasket det meste i maskin jeg,på korte program....er jo ikke møkkete,så trenger bare å få skyllet ut av det.

Har vasket noe for hånd også, et par pysjer og litt slik som farger av seg.

Skrevet

vasker alt i maskin på enten 40 eller 60 grader. Vil helst vaske alt på 60 grader, men "kjører" klærne litt inn med 40 gader først=)

Skrevet

40 grader i maskinen, ikke i tørketrommel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...