Tigerpuz Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 utvida familie eller no i den duren... Inngifte folk f.eks..
1kar&1møy&meg™ Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 ser på det som en svoger eller en svigerinne jeg......
mamma til to små gull Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Var det jeg også trodde det var, men tremenningen min hadde skrevet at vi var extended family så da begynte jeg egentlig å lure litt...
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 neineinei... Extended family er jo ikke bare en facebook ting... Det betyr den familien som ikke er nær. Altså kusiner, fettere, mor, far etc. går under nær familie.. Extended family derigjen blir tremenninger etc.
mamma til to små gull Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 Vet jo at det ikke bare er en facebook ting da..... Men er ikke så veldig god i engelsk... Men da er det jo riktig at tremenninger er extended family da. Takker for svar =)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Behøver ikke bare være det, da... Kan også kalle cousins, grandparents extended family... Med andre ord de man har et blodsbånd med på en eller annen måte.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ser på det som den "øvrige familie" jeg..
Stary Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ser på det som de nærmeste vennene. De som man har hatt i mange år og blir som familie. Selv om de egentlig ikke er det.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Enig med Stary,de fleste som putter det på meg er gode og gamle venner....
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Litt mer enn "nærmeste" familie. Utvidet fra nærmeste familie liksom.. Noen som kanskje ikke er HELT nært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå