kattpus_Med ny spire Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jada... Da har enda ikke denne tanta kommet nei. Hadde IKM på torsdag,og idag er det lørdag. Jeg har hatt regelmessig mens det siste året etter at jeg sluttet på p-piller. 34 dagers syklus. Den har alltid kommet presis,uansett hvor mye jeg enn har ønsket den dit pepperen gror... Men altså ikke denne gang. Var i bryllup igår, og tok meg kun en kaffe med en anelse smak av bayleys(aner ikke åssen d skrives jeg) Tok ikke sjansen på å drikke så masse.... sånn i tilfelle. Jeg tok en test igår,og den var neg, skal ta en igjen til uka og hvis d ikke skjer noe...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 oj.. så spennende da! ikke kommet enda nei, og du pleier å være presis?? Hmm. Kan være du hadde sen EL, eller at du rett og slett er gravid men at det tar litt tid før det slår ut på test.. Best å smøre seg med tålmodighet, ja. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for den lille smaksforsterkeren i går altså.
kattpus_Med ny spire Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 forrigegang fikk jeg ikke pos test før ca 14 dager etter IKM. Så kan hende at jeg er treg. EL hadde jeg den 16, å kjente det veeeeldig godt. Hadde sex 15 og 16. Men jeg har myyyyyyyye utflod og, det har jeg aldri ellers, samt vondt kun i venstre pupp. Vært syke mld i en uke pga at jeg er svimmel.... ja og endel andre små ting... skal dra på tur til fredagen, og skal da sjekke meg på onsd/torsdag. Hvis den ikke har kommet da. På dag 32-33 får jeg lår kramper,kun i høyre benet,så kommer da mensen på dag 34, gjort det nå i over 1 år. Jeg følger opp serru. Så er uansett no rart her ja...
skimre Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 da er vi i samme båt Stine! IKM torsdag her også, og jeg kan nesten stille klokka etter TR, men ingen tegn til henne nå... neg test mrd qr i dag, så jeg er sååååååååååå utolmodig!!!! men syns det var ålreit å høra at du ikke testet pos før 14 dager etter ikm sist da, da er det håp liksom;o) husker ikke når jeg testet pos sist jeg gikk gravid, men men, vi må vel bare vente og se uansett...
kattpus_Med ny spire Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Ja jeg hadde skjønt hvis jeg hadde hatt uregelmessig mens da,men den er jo so klokka.... Jeg tok en test igår,men det var rundt kl 17,og den var jo neg,ikke prøvd m morgen urin,skal vente å se til tirs-ons-tors. Jeg brukte RFSU sine tester forrige gang,veldig grei og enkel, liker ikke CB sine jeg, men er den jeg har kjøpt nå. Er det noen som er bedre enn andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå