2 blå :-) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Gutten min på snart 3 år er veldig flink til å unnskylde seg. Av og til for mye... Hver eneste gang jeg må irrettesette han, så kommer ''Unnskyld, mamma''. Merkelig nok egentlig for jeg er ikke noe flink til å si det. Ofte tror jeg at han sier det for at jeg ikke skal si noe mer. Pappen er nemlig sånn. Han ber om unnskyldning for å få meg til å holde kjeft... Men han er skjønn også da...
LilleStjerna Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Min sønn er 1,5 år å han kan ikke si unnskyld, men jeg har lært han at han må stryke... så når han slår noen så sier jeg til han at han må si unnskyld også stryke. (jeg sier han må si unnskyld pga da lærer han d fortere) Flink gutt. du har
trulta er i uke 25 :) Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Har en gutt som blir tre å han sier også unnskyld Han sier unnskyld mamma, det var ikke meninga
haater husarbeid Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Han på 4,5 år sier det ofte. Han på 10 mnd setter bare opp bambiblikket hehe. "Hvem?meg?"
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Ja, datteren min sier unnskyld. Hun er 3,5 år. Sier det nok litt for mye hun også. I situasjoner hvor hun absolutt ikke trenger det. F.eks. kan jeg si: "Ta på den buksen da..." og så kan hun da si unnskyld. Er enig i at det er skjønt:)
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Gutten min på 2år og 5mnd sier unnskyld me.. så søt da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå