Gå til innhold

Sier barnet deres ''unnskyld''?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 3 år er veldig flink til å unnskylde seg. Av og til for mye... Hver eneste gang jeg må irrettesette han, så kommer ''Unnskyld, mamma''. Merkelig nok egentlig for jeg er ikke noe flink til å si det. Ofte tror jeg at han sier det for at jeg ikke skal si noe mer. Pappen er nemlig sånn. Han ber om unnskyldning for å få meg til å holde kjeft...

Men han er skjønn også da... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er 1,5 år å han kan ikke si unnskyld, men jeg har lært han at han må stryke... så når han slår noen så sier jeg til han at han må si unnskyld også stryke. (jeg sier han må si unnskyld pga da lærer han d fortere)

 

 

Flink gutt. du har :D

Skrevet

Har en gutt som blir tre å han sier også unnskyld

Han sier unnskyld mamma, det var ikke meninga :)

Skrevet

Han på 4,5 år sier det ofte.

Han på 10 mnd setter bare opp bambiblikket hehe. "Hvem?meg?"

Skrevet

Ja, datteren min sier unnskyld. Hun er 3,5 år. Sier det nok litt for mye hun også. I situasjoner hvor hun absolutt ikke trenger det.

F.eks. kan jeg si: "Ta på den buksen da..." og så kan hun da si unnskyld.

 

Er enig i at det er skjønt:)

Skrevet

Ja.. han sier unnskyld..

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Gutten min på 2år og 5mnd sier unnskyld me.. så søt da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...