Gå til innhold

kommer inn til dere igjen jeg jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og blør...skal på legevakten 14:15 for å få henvisning til ultralyd. Vet at jeg har hatt en SA :(

Det er så urettferdig...så hjertet slå på torsdag :(

Men men, det kom en stor klump ut så da er det ikke noe tvil:(

Vi får vel prøve igjen da.

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooi,huff då

sender en trøsteklem til deg :)

Skrevet

Nei, og nei, så trist!! :( Må være utrolig vondt å gå gjennom noe slikt! Veldig trist lesing dette! Jeg føler med deg...

Ja, ikke noe annet å gjøre nå enn å prøve igjen..

Klem

Skrevet

Huff.. Dette var kjempe trist:( Håper du blir gravid igjen snart og at spiren sitter hele veien ut neste gang.

Klem

Skrevet

Tusen takk for støtte jenter:)

Har vært på legevakten nå og fått time på ahus i morgen kl. 9.30...skal komme fastende.

Dere er en flott gjeng:)

Klem

Skrevet

Kjempeleit å høre. Selv om jeg bare kjenner deg gjennom chaten her inne, føler jeg oppriktig med deg.

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til i morgen.

Jeg var gjennom det samme i april. Utrolig trist når det skjer, men du skal vite at det blir lettere for hver dag som går.

Vi får bare prøve til igjen.

Tenker masse på deg og håper du har det bra.. tross alt.

Trøsteklem!!

Skrevet

huff..stakkars deg:( det var fryktelig trist å høre..forstår at du er lei deg nå,men snart skal du se at det sitter en liten spire på plass igjen.

lykke til videre.

klem:)

husk at bak om skyene,er himmelen alltid blå:)

Skrevet

Uff, det var leit å høre... Vet hvordan det er, er bare noen uker siden jeg var der selv... Veldig forskjellig hvordan folk føler det, men vi har bestemt oss for å prøve igjen med en gang. Håper dere også får et lite lykketroll i magen snart, som har tenkt å bli der drøye 9 mnd også! Krysser fingrene for oss begge. : )

Skrevet

Har ikke vært her så lenge jeg da, men... Vondt å høre! Sender deg varme tanker og håper du kommer deg gjennom dagen i morgen. Klem

Skrevet

Dere er så gode jenter:)

Skal bli godt å bli ferdig med det i morgen så vi kan prøve på nytt. Litt redd for at vi ikke kan få barn sammen siden jeg har hatt en MA og en SA i år.Men skal be legen om en utredning. at jeg har

Så på papirene mine at legen har skrevet at jeg har PCO. rart han ikke har sagt det til meg da....

Men men, neste gang skal spiren sitte for alle oss jenter her inne:)

Igjen, tusen takk for støttende ord:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...