Gå til innhold

Er det bare jeg som er sytete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn. en på 2 år og en på 1 år.

Hos oss som de fleste andre så er det jeg som gjør det meste i hjemmet.

Mannen jobber og jeg er hjemme med barna.

Føler meg så missfornøyd og irritert uten å kunne sette ord på det.

Nesten litt sint på mannen min hele tiden.

Ikke fordi han ikke gjør noe for meg,for han er en kjempe bra pappa og hjelper til ,men det føles som om jeg må ha kontroll over alt som har med barn og hjem å gjøre hele tiden.

Jeg sliter litt med at jeg ikke klarer å sette ord på hvorfor jeg føler meg sliten og lei og irritert.

Kanskje litt ego av meg ,men jeg er også sjalu på venner som skal til syden og kose seg, mens jeg mest sannsynlig blir her i drittvær hele sommeren.

sukk, er jeg den eneste som føler meg slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også, har fått tre barn på 4 år og 4 mnd. Er til tider cruella de hormonella!!!!!!! Har blitt litt bedre nå når jeg har begynt å jobbe igjen, men noen dager kunne jeg kvelt alle i dette huset. Vil bare gi deg en god klem jeg, det er flere av oss i samme situasjon!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tjaa.. Det er vel sånn det blir når man får barn.. Man kan jo fortsatt reise til syden f.eks selvom man har barn.. Krever bare litt mere planlegging..

Alle kan ha perioder hvor man er missfornøyd.., men tror ikke situasjonen din er unik..;o

Kan jo hjelpe og prate litt med mannen din.., kanskje du kan få noen timer for deg selv sammen med venner =)

Skrevet

Hehe.... høreslitt ut som meg.

Bare at jeg jobber også da. Hadde kjempe kontroll på alt når jeg var hjemme, og det var forsåvidt ok, men så begynte jeg å jobbe og pappaen var hjemme i nesten 4 mnd. Var likevel jeg som måtte ha kontroll på liten og stor, mat og klær osv....Har vært sliten og lei lenge, irritert også. Så blir det borte en liten stund for senere komme tilbake. Så du er nok ikke alene, og ord er ikke alltid like lett å finne...

Ikke mye hjelp å få fra meg da, men du skla hvertfal likke føle deg alene:-)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...