Gå til innhold

Mobiltelefon...Hvilken er best???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny,men HVILKEN???? Vil ha nokia,tror jeg.

Kriterier:

Lett å skrive meldinger med

Må selvfølgelig ha foto/film..!!

God lyd

Tåle en støyt.....

IKKE SÅ INNMARI DYR........... dvs helst ikke over 1500,-

 

generelt enkel i bruk

 

tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kjøpe ericsson! Mye mer solide og holder bedre på strøm. Jeg kjøpte w800i. På tilbud på elkjøp til 499 med abonement. Telenor fritid, som har gjort at regningene mine har gått ned med 3-400 kr. Greit kamera også. Hvis ikke vil jeg anbefale k810i. Min erfaring er i hvertfall at Ericsson er mye bedre. Skal aldri ha Nokia igjen.

Skrevet

Jeg kjøpte meg akkurat nokia 7390 tror jeg den heter. Og er stor fornøyd, har video, bilde (3 megapixel kamera), mp3, radio, og er enkel i bruk, har flere spill som følger med, og ja, jeg er godt fornøyd. Vet ikke hva den tåler av støyter enda men.

Den koster rundt 1500 om man låser den til abonnement.

 

Ellers så kan jeg nevne de mobilene nokia har som tåler vann, og som virkelig tåler en støyt, men de er ikke spesiellt fine av design, men de er nok veldig enkle i bruk, får de både med og uten kamera, men tviler på at det er noen god kvalitet på bildene, er nok sånn vga kamera bare. de er vel mest beregnet som arbeidstelefon tror jeg.

 

Når jeg skulle velge mobil var kriteriene:

- meldinger

- kamera, megapixel

- radio

- helst mp3

- og et design som tiltalte meg

- og helst ikke så dyr

 

så da falt jeg ned på denne. :)

 

Bare å spørre, så kan jeg prøve å hjelpe deg, om du sier litt mer om hva du vil ha, for jeg er nok over gjennomsnittet interessert i mobiler. :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp ny mobil og var fast estemt på Nokia,men det ble sony ericsson z710i, jeg er veldig fornøyd med den......

Skrevet

Er kjempefornøyd med sony ericsson,har hatt det de siste 4 årene. nå har jeg en k800i,som tar supre bilder! :-) (var derfor jeg kjøpte den,siden begge våre vanlige dig. kameraer(m/linser) er så store å drasse med seg overalt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...