Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 på tide å få rompa opp av stolen å gjøre noe fornuftig....men fy så vanskelig det er......
Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 haha......jah....vi kan bytte hus....hehe.... her ser det nemlig ikke ut....
bambi på isen Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Huff ja, her sitter far i huset å spiller buzz med ungene, jeg sitter her å venter på at deigene mine skal heve seg ferdig!!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 do something for me also:P hehe snille sambo lot meg sove helt til 10:30 tok med snuppa på kjøretur og alt mulig for at jeg skulle få sove ifred ryddet også benken på kjøkkenet og stuebordet. men må pakke (drar på tirsdag til svigers) og vaske HELE leiligheten :/ sukk...
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 god ide. ser ikke ut her heller, men sikkert artigere å rydde i andres rot :-p
Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 her ligger far i huset å sover......og han var ikke ute i går.... lurer på om det er velig fælt av meg å ta med meg et glass med kaldt vann opp for å vekke han.....?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå