Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg og lillesnupp skal vaske litt gulv og klær, så skal vi til mormor & morfar og spise middag og leke )
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Er så fint vær ute at vi burde vel helst vært ute litt.... Men nå er det sove tid, og eldste sover bare i sengen sin. Og etterpå er det middagstid, og så er ettermiddagen her. Dagene flyr avgårde!:-)
2 blå :-) Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Vi skal grille hos mormor og morfar, allit gøy for gullet det. Så skal jeg på kino me søsteren min, mens gullet skal kose seg med pappen
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 hei snuppa ) akkurat nå sitter jeg og ordner med babygaven din... hihi skal snart hente snuppa hos farmor, hun har sovet der i natt, og det hadde gått kjempebra ) har du kommet i orden i ny leilighet? klem
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Heisann snuppis!! ) Var dere ute igår? Bra det hadde gått fint m snuppa da! Vi bor i leiligheten til pappa nå, så har bare m oss klær og sånt. Venter fortsatt på "vår" leilighet... men ser ikke ut til at den dukker opp m det første...! Nå har jeg vasket gulver her, så får vel ta det rolig resten av dagen, så ikke fødselen starter, he he, er litt ømfintelig nå tror jeg ;o) KLEM ) Åhhhhhhh babygave!!!!!!!!!!!!! Jeg er spent assa!! SÅ søt du er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå