Gå til innhold

Oi, nå hører jeg visst til her hos dere :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden flyr, og jeg er allerede inne i 3 trimester. Utrolig.

Håper vi kan ta godt vare på hverdandre nå mot siste innspurt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være, og lykke til med innspurten :)

Skrevet

Tusen takk, og det samme til deg :-) Ser du nermer deg med stormskritt, heldigrisen :D

Skrevet

Ja, brått ble det juli her, og med kun 22 dager igjen til termin så kan det jo i teorien skje når som helst..! Innstiller meg på å gå over tiden da, men merker at kroppen forbereder seg ja :) Veldig spennende!

Skrevet

Ja, det er vel like greit å forberede seg på å gå over, så får man heller bli veldig positivt overassket om det skulle vise seg at pjokken vil ut litt tidligere :-)

Jeg venter selv en vilter liten pjokk sånn ca akkurat 2 mnd`er etter deg :-)

Hvordan synes du tiden i 3 trimester har gått ? Flydd avgårde, eller mere i sneglefarttempo ? (troor ihvertfall jeg vil ha ærlig svar her, hihi).

Få satse på at tiden fremover vil fly avgårde, og får satse på finvær og masse glade dager ute i sola, så skal vel tiden gå sånn relativt fort!

Skrevet

hei hei og velkommen:)

Skrevet

Hehe, ærlig svar altså? ;) For å være helt ærlig så synes jeg tiden har gått litt for sakte hele veien jeg.. ikke fordi jeg har hatt noe særlig med plager eller noe sånt, men fordi jeg er så skrekkelig spent på hvem det er som bor i magen min :) Kan nesten ikke vente med å få hilse på han, og syntes liksom aaaaldri det ble juli.. men når jeg tenker tilbake på november og når vi fant ut at jeg var gravid, så ser jeg jo at tiden har gått kjempefort!

Så skal det jo sies at disse siste ukene kan bære preg av et par nye "vondter" som jeg ikke har vært borti før, så til tider er han mer enn hjertelig velkommen nå som jeg så og si er fødeklar ;) Planen er vel å skaffe meg en god del bøker jeg kan lese for å få tiden til å gå - det samt litt solskinn og masse god frukt og en is eller to innimellom bør gjøre den siste tiden veldig fin også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...