Ingen_nick_ledig Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hvor får jeg kjøpt sånne? Har de det på dagligvarebutikkene??
Ingen_nick_ledig Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Okey, takk folkens! Da kjøper jeg det i morgen...
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Ica Maxi, Bunnpris og Kiwi har iallefall. Har ikke sett det på coop-butikkene.
wirre;o) Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 jeg er sikkert dum.. Men hva er poenget med de?
___ Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Til hva da? Er det ikke like greit med et tynnt håndkle som man kan vaske når det er skittent?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Har i bilen og i stellebagen. Tar mindre plass enn et hånkle i stellebagen. Og kjekt å ha liggende i bilen, har bytta bleier ofte der. Jeg bruker ett slik underlag flere ganger jeg da, hvis det ikke blir skittent.
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Tar mindre plass enn håndkle Kan brukes mange ganger Kastes når det er skittent. Trenger da ikke drasse på vått/utbæsjet håndkle Kan ha med flere om ma nskal være ut en stund, håndkle er kjipt når det først er vått.. har tett underside, så kan fint brukes på gress o.l.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 wirre: Bedre å ha det enn å ha et håndkle gjennomtrekt av tiss og bæsj om man er på tur. Hva er vitsen me våtservietter? Akkurat det samme. Bedre å ha det enn å drasse rundt på mange kluter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå