Gå til innhold

Da er det sluttspurten... er i uke 40 nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh... så nært.. men dog så fjernt....

Begynner på uke 40 i dag, og har 9 dager til termin....

Få jo se hvordan det blir med overtid også... men håper jeg slipper for lenge....er sååå vondt å ligge nå....

Hadde masse kynnere med murringer i tillegg i natt, men de gav seg etter noen timer...

Må si jeg går inn i denne uken med "skrekkblandet fryd"... på den ene siden er jeg så klar til å bli ferdig, og vil inn på sykehuset... på den andre siden er jeg redd for fødselen.. med tanke på smertene..

Var jo ikke akkurat noen søndagstur da jenta kom.. det var veldig vondt å føde...

Får bare håpe jeg roer meg ned og klarer å slappe av når vi er i gang denne gangen.. må jo nesten saste på det !!!

Det var mine tanker en søndags"morgen"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også i uke 40 nå, 8 dager igjen til termin. Hele denne uka har egentlig värt preget av masse kynnere og murring. I går trodde jeg i grunnen födselen var rett rundt hjörnet, men i dag har alt värt rolig igjen. Men har ikke dårlig tid, er förste barnet så vi koser oss i grunnen så godt vi kan för lillemann kommer. Men gleder oss sef vanvittig:)

Skrevet

jeg oxo er i uke 40 å har 9 dager igjen til termin.føler ikke på meg at d blir noe baby før termin iallefall,hadde håpet i helgen men d ble d ikke noe av:O/koser meg me lillemann på strax 2 år og magen,men har vært arti å bli ferdi oxo nå..

Lykke til iallefall de dagene som er igjen av svangerskapet:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...