rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Det syns eg var unødvendig.. sa hun lignet og hermet etter ET.. har ei jente på same alder og følte meg faktisk støtt..
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jejeje... Hva folk henger seg opp i......................................................
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Nå har jeg ikke lest artikkelen.., har ikke se og hør.. Men skjønner ikke hvorfor du skal ta deg nær av det..=)
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 det er litt teitt å ta et bilde av ei lita jente på 1 år som peika i lufta.. og så sette et bilde av ET ved siden av og si at hun er lik ET.. jaja.. eg syns det var mongo gjort da.. forstår at seoghør bare prøver å være morsomme..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Var bare fordi hun stod å pekte ut i luften, slik som ET gjorde da han sa "ET phone home....." Ikke at hun lignet på en utenomjordisk...
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 støtt fordi eg tenkte vis dette var mi jente.. men ikke SÅÅ støtt da.. tenke bere at jenta er søt og uskyldig og ligner ikke på et romvesen.. (som de skrev)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 "eg syns det var mongo gjort da.." Falt deg inn at du støter noen nå og...?
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2007 unskyld for ord valget mitt.. er vant med funksjonshemmede og personer med down syndrom.. men har aldri tenkt at mitt ord kan være støttende slik. *huff* eg synest bare at ei lita jente ikke skal bli sammenlignet med ET.. de sa at hun lignet og oppførte seg som han. Men unskyld for at eg er så følsom for slike sammenligninger...
innMariSterk Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Ikke bry deg om siklerotte, juni. Siklerotte er en drittkjerring som tilbringer store deler av dagen sin på internett forkledt som dr. yppert. Det eneste som kommer fra den kanten er bullshit og svada, men man kan ikke vente annet fra en kjerring som har lekt mann så lenge på internett at det har begynt å vokse skjegg på henne. Jeg synes også det var helt mongo gjort å kalle ungen for ET. Det var ikke morsomt i det hele tatt.
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2007 hehe.. ja.. har funnet ut at hun\han ikke har en god dag i dag.. når eg leser på andre innlegg ogso..
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 DET er da bare noe jeg reagerer på da... Mongo synes jeg ikke bør brukes som et skjellsord overhodet! Jeg er da jammen ikke forkledd som dr.yppert heller......... Ordforrådet mitt er da jammen ikke kommet så langt ennå, tatt i betraktning at jeg ikke har levd så veldig lenge i forhold til mange her inne...... Og kalle en unge for E.T. sånn er jo ikke så ille... Hadde noen kalt jenta mi for E.T. så pytt sann... synes han er drit søt!
Mom2Two Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 Hvis du blir støtt av at noen sammenligner et barn du aldri har møtt med ET, vet du hva, da må du nesten bare gå og pakke deg inn i bomull eller noe.... Måte på å være nærtagende også da.... PS: Det var forresten langt verre å uttale at noe er "mongo gjort"... Skjerp deg!!
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. juli 2007 VI er alle romvesen so det er ikke det.. og nei, eg vart ikke sååååå støtt at eg trenger å pakke meg inn i bomull.. sitter liksom ikke å gråter akkurat.. og eg har unskyld meg for det dumme ordvalget... "støtt" er ogso et ordvalg som eg egentlig ikke mente.. eg strøk i norsk... so er her noen som vil lære meg bedre norsk.. værso god.. og eg kan vel syns at det ikke er PENT å vise et bilde av ET (som ikke er søt) -og sammenligne det med ei søt jente.. (ser hun er søt og selv om eg aldri har møtt henne)
Gøril (210406) Skrevet 1. juli 2007 #19 Skrevet 1. juli 2007 Suri er en søt liten jente med mye av mors sjarm og utseende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå