Gå til innhold

Hvilken bilstol bør jeg velge?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvilken bilstol jeg skal kjøpe?

Har sett på Izi sleep be safe og maxi cosi.. Men vet ikke så mye om dem, så vanskelig å velge.

Noen som har forslag til bra stol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på...

Skrevet

Når vi skal velge barnestol, så legger vi mye vekt på tester og sikkerhet. I vårt tilfelle blir det nok testvinner Maxi Cosi Cabriofix.

Legger ved linken til testen her : http://forbrukerportalen.no/test/bilbarneseter

Prisen på testvinneren er inkludert isofix base. Stolen koster fra 999,- (Barnas Hus) til 1599,- alt ettersom hvor man kjøper den.

Skrevet

vi kjøpte recaro=)

Skrevet

vi kjøpte baby safe, test vinner... super stol.. =)

Skrevet

Jeg leste ett innlegg der ei anbefalte disse: maxi cosi cabriofix, akta graco duologic, akta graco logico s og britax babysafe plus. En av de kunne brukes opp til 4 år men husker ikke hvilken,svaret lå på skravlesiden tror jeg. Mulig ett svar på ett innlegg fra meg,men har lest 3-4 innlegg om bilstol så det kan godt hende jeg blander.

Skrevet

Det var på mitt innlegg på skravlesiden det var det svaret. Innlegget heter anbefalinger av vippestol og babybilstol.

Skrevet

Vi har valgt Britax baby plus fodi den passer på understellet til vogna vår og fordi det skal være et bra sete. De merkene du nevner er sammen med Britax sikkerhetsmessig toppsjiktet og sikre valg begge to.

Skrevet

vi har kjøpt maxi cosi carbiofix. den kom best ut i test. og den anbefalte de da de snakket om bilstoler på go morgen norge her ei gang.. den er sort og helt kjempe fin syns jeg. tidløs og grei:)

vi kjøpte den på barnas hus til 1599,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...