bærtæ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har kjøpt noen rammer som jeg skal henge på veggen. De er av den typen som er dype inni(om dere forstår??). Det vil altså si at jeg kan ha ting inni dem. I den ene har jeg fotavtrykk og de første sokkene. Tenkte ha første smokken sammen med noe annet i en av de andre.. Finner vell ut noe men er det noen som har noen veldig gode ideèr??
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hentesettet? (vet liksom ikke hvor store de er) Den første bodyen barnet hadde på seg?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Så spennende! Hvor har du fått tak i disse rammene? Du kan jo ta masse inni første bleien (ubrukt selfølgelig), første tannkost, navnebåndet fra sykehuset - evt navnelappen fra sykehussengen, første luen... etc
bærtæ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Hei igjen:) De er ikke så store, bare et halvt A4- ark. Men det ble veldig fint med blått fotavtrykk og de første blå sokkene;) De er kjøpt på bohus. Første tannkost var ikke dumt nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå