Gå til innhold

Noen som har bygd garasje?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kom det seg på? Vi tenker på å bygge garasje. Sannsynligvis med plass for 1 bil, men med en stor bod i tillegg. Tenkte også på å ha ett loft. Tomta er flat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vår kommer på i underkant av 400.000. Helt galskap! Men måtte sprenge masse, vi kan ikke en dritt selv, det er en dobbelgarasje og vi skal ha flatt tak med gressplen på taket.... Og da ble det visst dyrt :( Grimstadgarasjene er langt billigere, se på nettsiden dems

Skrevet

Mener du får en sånn garasje på Monter til 80.000 kr

Skrevet

Oj, såpass ja... Trenger ikke sprenge en stein vi da, så håper vi kommer under den summen, hehe:)

 

Skal sjekke ut Monter med det samme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...