Jaja3snart Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg får barn nr to i slutten av desember. Da blir det bare 17 mnd mellom barna. Trenger tips til en vogn jeg kan bruke til dem begge.
SOMMER :) Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Vi har kjøpt teutonia søskenvogn. Det sies at det er den vognen med best plass til barna. Hadde første kjøretur i går, men uten baby... :-) Vesla satt fint med god plass, hun er to år. Er veldig lett å kjøre. Blir spennende å prøve den med to barn... :-)
lille_trille venter nr 3 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Da lurer jeg på, er den lett å ha inn i bilen og hvor stor plass trengs det? Dessverre har ikke vi verdens største bil så er litt avhengig av at man får den inn..
Solskinnsjenta Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 OHT Urban Jungle har vi kjøpt til våre tvillinger. Ser også ut til å være veldig grei til søskenvogn. Den er lett og smal (ca 75-78 cm bred), og veldig lett å legge sammen. Den har også veldig god styring pga svingbare forhjul. Dette anbefales for det er tyngre med to barn enn med ett! Det ser ut som at det skal kunne gå å ha et sete og en hardbag, men dette har vi hverken testet ut eller satt oss inn i... Hvis du setter mykbag inn i sportsdelen vil den måtte ligge fra deg, så det er vel det eneste minuset jeg kan komme på i forhold til denne vognen. Ja, og så prisen. Den er ganske dyr, så hvis du får tak i brukt er dette å anbefale!
SOMMER :) Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Den trenger nok litt plass i bilen. Da vi kjøpte den sa han i butikken at den ikke ville gå i vår bil (audi A6), men den fikk greit med plass der. Men hvis dere har liten bil er det ikke sikkert det går...
jannefødeklar Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 http://reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=triller Denne da? kan ha hardbag mot deg, og separate kalesjer er et MUST )
firegutterihus Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Våre barn blir det 21 måneder mellom og vi har kjøpt Phil&Teds søskenvogn. Selges nå på BabyShop og hos Fru Lyng. Den ser ut som en helt vanlig 3-huling. Hoveddelen kan legges flatt til den minste og den største kan sitte i et sete foran. Når den minste begynner å sitte selv, så kan man sette ekstrasetet bak. Fungerer også kjempefint som singelvogn. Kjempelett å trille og tar nesten ikke plass i bilen. Jeg reiser mye kollektivt – spesielt med trikk og ville ikke kommet meg inn med en bred vogn. www.philandteds.com
Solskinnsjenta Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Du kan lese mer her http://www.onetreehill.nl/ trykk på det norske flagget nederst til høyre for å få siden på norsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå