Jaja3snart Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg får barn nr to i slutten av desember. Da blir det bare 17 mnd mellom barna. Trenger tips til en vogn jeg kan bruke til dem begge.
Rakri Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Teutonia team S4. skal ha den til mine tvillinger, men vet om flere som har dem til søsken som er nært i alder. Det er god plass til den store, som kan sitte, samtidig som du kan ha i bag til den lille ved siden av. Du kan ha dem i begge retninger også. Den er lett å trille, da det er svingbare hjul foran (kan låses om du vil). Eneste ulempe er at den er relativt stor sammenslått, så om du skal ha den mye inn og ut av bil kan det kanskje være tungvint. (men den er enkel å legge sammen / slå opp da) Vi er iallefall ikke i tvil om valget :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Vent å se om du trenger en. Det kommer jo litt an på hvordan du lever livet, men det er mange som ikke har så veldig stort behov for søsken vogn, og at de nesten aldri blir brukt. Det er tungt å skubbe en sånn og kanskje særlig om vinteren. Mulig du har barnehage til begge når den tid kommer, og går du ikke ofte ut alene med begge to er det like fint å ha en vogn hver, du og faren. Det er ikke sikkert livet blir helt likt som det var med nummer en, angående turer og det å gå mye ut alene. Jeg skal også ha to tette, men venter på råd fra andre som sitter med nesten nye søsken vogner, som nesten aldri blir brukt. Du kan også se hvor godt eldste mann går selv, når den tid kommer det er ikke sikkert ddu har behov for mer enn et ståbrett,eventuellt et sete over bagvogna, det kan en også få kjøpt. Det er lenge til desember og kan være en enorm utvikling på disse små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå