bærtæ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har kjøpt noen rammer som jeg skal henge på veggen. De er av den typen som er dype inni(om dere forstår??). Det vil altså si at jeg kan ha ting inni dem. I den ene har jeg fotavtrykk og de første sokkene. Tenkte ha første smokken sammen med noe annet i en av de andre.. Finner vell ut noe men er det noen som har noen veldig gode ideèr??
SunRoad. Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hva med "armbåndet" og "fotlenka" ungen hadde da h*n ble født, sammen med det kortet der det står info om barnet, (det som blir festet til sengen) Og kanskje luen? det har iallefall vi tenkt å ordne til....en gang, hehe =) Går litt treigt i svingene her.
bærtæ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Ja hadde tenkt på armbåndet men kom ikke lengre.. Har tenkt så mye på det at klarer ikke tenke lenger hehe;) Men det andre hørtes ut som gode ideèr da:) Takk!
bærtæ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Ja det var en god idè, men det får bli en stund til. Hår er ikke det han har mest av for å si det sånn hehe:)
En_av_hver Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 En spesiell leke som h¤n har vært veldig glad i?:-)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 den første luen? en rangle? Et stilig ark der du skriver inn vitale mål, eller hva navnet til barnet betyr? - eller et dikt? Det aller første bildet? Et bilde av ei klokke som viser klokkeslett barnet ble født?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå