mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 God mamma Dårlig mamma perfekt mamma her inne.Hva legger dere i det?? Selv mener jeg at den perferte mamma ikke finnes.Den dagen enn dør,så regne jeg med at en kan si at det var noe med barnet vårt en kunne ha gjort anderledes.Ingen er perferkte er nå min påstand.
Stratos med 3 barn Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 En god mamma er meg! Jeg er en god mamma for mitt barn, fordi jeg gjør mitt ytterste for å tilfredstille hans behov, men sef innenfor en hvis grense etterhvert som han vokser til da Blir ikke is bare fordi han mener han trenger det mener jeg! En dårlig mamma er ei som neglisjerer sine barns behov og gjerne setter seg selv først i alt og ett. Og den perfekte mamma er den som hele tiden skal fortelle meg hvordan ting skal være. Eller som vil endre på tradisjoner med kake til bursdag osv, fordi sukker er så farlig! Slutt å bak kake selv da vel, jeg bryr meg ikke, men fortell ikke hva alle andre skal gjøre Jada, krangler på krangle nå :DDD Sånn ser jeg på det ihvertfall
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Ok så da kan vi si "den perfekte mamma" da,for i bunn og grund synes du ikke hun er så veldig perfekt??? At en kan få råd om hvordan andre gjør det,syens jeg bare er helt toppers,men det kommer jo ann på tonefalle det blir sagt i også. Det er nok et av problemene her inne,en vil gjerne gi råd,komme med opplysninger,mens det blir oppfattet som komandering og befaling,fordi en verken hører tonefall,eller ser kroppsspråke til den som lager en tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå