Sentralstøvsugeren Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Ikke veldig fint, siden du spør.........
SunRoad. Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 nja...Høres mer ut som en plass. Litt for spesielt etter min smak.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 er fint , men minner meg bare om sagaen om isfolket
Skravlemamman Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Absolutt ikke fint. Hadde trodd det var etternavnet jeg. Men der er vi jo ulike da, når det gjelder navnesmak.......heldigvis:-)Kjedelig hvis alle hadde hett det samme.........
Vrimle Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar, tror det er veldig delte meninger om det;) Kanskje flere liker det om de blir vant til det?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Har hørt navnet lenge, og blitt vant til det sånnsett.... Synes fortsatt det ikke er noe fint, litt etternavn og stedsnavn... Huff
Sjokoholikern Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Jeg synes det er kjempefint, men sambo liker det ikke. Ellers hadde det vært på aktuellt listen min for neste jentebaby =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå