Gå til innhold

Hva er deres lykketall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tallet 7 har fulgt meg hele livet og jeg tror ikke det bare er tilfeldigheter! Må være noe utenfor vår verden ;) Er født 070789 kl 06.27 (eller halv sju kan man jo også si). Fyller 18 år 070707. Får ungen min i løpet av denne uka (uke 27), måned 07 og år 07. I tillegg er det jo andre småting, var på kino i forrige uke og da satt vi i sal 7 og jeg havna tilfeldigvis på sete 7 på rad 7. Er jo masse annet, men kommer ikke på nå i farta. 7 følger meg heeele tida, andre som også har lagt merke til det :P

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt lykketall er 13 så når d er fredag den 13 skjer d alltid positive ting rundt meg :)

Skrevet

Kom på en til: Ble sammen med kjæresten min 7 dager etter vi møttes, den 27. april i fjor ;)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe lykketall men bli "forfulgt" av tallene 2 og 3 i en eller annen rekkefølge. Jeg og mamma er født 23. Jeg har bodd i nr 23, på hotell pleier jeg å få det romnummeret, sitteplasser på fly osv er ofte 23, har vunnet flere ganger på det loddnummeret også.

Skrevet

Mitt er 158 .. Ikke spør meg hvorfor lenger, det ahr vært det siden 5 klasse, så jeg husker faktisk ikke =P

Skrevet

17 - siden Tobias er født den 17.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...