Love my kidz Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Er det virkelig et navn? Aldri hørt det ;-)
Lille nuffe Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg synes det er veldig søtt Men det er etter å ha tygd litt på det. Først syntes jeg det bare var rart.
Vrimle Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Ja, tror det kan være sånn at mange synes det er rart de første gangene de hører det, men at de kanskje liker det når de blir vante til det:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 En anelse spesielt kanskje....mest for det hørtes ut som et etternavn. Men alt e jo rart når man høre det for første gang=)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 det er brukt i sagaen om Isfolket, er søtt synes jeg:)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Husker også det fra Sagaen om Isfolket. Fint navn, men synes det høres ut som et etternvan egentlig.
StorkeMammaen Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Det er et spesielt navn ja, men kjemoe søtt. Jeg liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå