SuperGlad Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Skal selv prøve å få med meg Vikafestivalen i Mo I Rana. Er mer festivalmenneske når jeg ikke går gravid, men skal kose meg sammen med venner og familie :-)
ana baroma Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hvem kommer dit i år da? Vet du det? Skulle gjerne tatt meg en tur, men trooor det blir litt i seineste laget, ja:/
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 skal på lost weekend festivalen;) veldig greit at den kun er 10 min fra oss;) www.lost-weekend.net
æsj altså! Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Parkenfestivalen i Bodø. Gleder meg veldig, det var veldig bra i fjor. Vi må bare finne barnevakt til lillebror, som er 2 mnd da. Sikkert ikke så mange som vil passe en så liten baby. Lettere med storebror på 3. men det ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå