Gå til innhold

Festivalsommer :-) Skal du , og hvor???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selv prøve å få med meg Vikafestivalen i Mo I Rana. Er mer festivalmenneske når jeg ikke går gravid, men skal kose meg sammen med venner og familie :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem kommer dit i år da? Vet du det? Skulle gjerne tatt meg en tur, men trooor det blir litt i seineste laget, ja:/

Skrevet

skal på lost weekend festivalen;) veldig greit at den kun er 10 min fra oss;)

 

www.lost-weekend.net

Skrevet

Parkenfestivalen i Bodø. Gleder meg veldig, det var veldig bra i fjor. Vi må bare finne barnevakt til lillebror, som er 2 mnd da. Sikkert ikke så mange som vil passe en så liten baby. Lettere med storebror på 3. men det ordner seg nok

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...