Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 å føde før tida... Så jeg er kjempe spent på om det stemmer.... Blir overraska om jeg går over tida for å si det sånn:) Både mamma og svigermor(og andre) sier at magen min har sunket masse. Og jeg som har termin i midten/slutten av august... Jeg tror jeg føder nærmere 15.august enn 24. Og det virker som lillegutt er enig. Han sparker ifra i ribbeina mine:) thihi..
aanonym Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Er dette din første? Ville ikke satset på at babyen kommer særlig før tida. 2-3 uker før termin hadde magen sunket, barnet festet seg, jeg hadde 2-3 cm åpning, masse kynnere/maserier osv osv. Babyen kom en uke over termin... Men det kan jo alltids skje...
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Ikke for å ødelegge morroa, men magen min sank i begynnelsen av mai, og hodet festet seg tidlig. Alle sa til meg at jeg kom til å føde før, men sitter her ennå da... 6 dager på overtid. Ville heller motivert meg til å gå over tiden..... og heller få en positiv overraskelse..
Turid Laila Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Samme greia var her. Til og med lege og JM mente jeg skulle få før tida. Likevel sitter jeg her med magen gitt...
firegutterihus Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Alle tror det samme om meg også, men jeg prøver å lukke ørene. Har termin om en uke. Magen har sunket masse og hodet har festet seg – noe som ikke er så vanlig med nummer tre. Nummer en kom 9 dager før og jeg var sikker på at nummer to også ville komme før tiden. Alle snakket om det og var helt overbevist om at den magen kunne jeg ikke bære stort lenger. Men nei da – fem dager over og jeg var utslitt. Jeg gikk i fire uker jeg og var klar som bare det, og da skal jeg love deg at de fem siste dagene dessverre ble et mareritt. Mamma har født meg og broren min lenge før termin og det samme gjelder to av barna til svigermor. Magen min har vært enorm alle gangene – bærer den kun foran og jeg ser ut som jeg er klar til å tippe hvert øyeblikk. Jeg sier ikke dette for å ødelegge et håp du har, men heller som en liten oppfordring til deg om å tror at du går tiden ut. Det blir faktisk mye lettere for deg :0) Var kanskje ikke dette svaret du ville ha, men ta det heller som en positiv overraskelse om du føder noen dager før. Masse lykke til!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 det trodde alle om meg også...men når termindagen kom hadde ikke snuppa kommet ut, og jeg satt å gråt for jeg var så lei av å gå gravid og alle hadde jo sagt at hun kom til å komme for tidlig....hehe...) men Snuppa kom 4 dager senere da.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå